من می توانم با FSGS پس از پیوند کلیه از حامله شدن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من می توانم با FSGS پس از پیوند کلیه از حامله شدن

هنگامی که مرحله آخر تشدید FSGS، بیش از 90٪ از بیماران باید توسط یک واقعیت ویرانگر روبرو: از دست دادن باروری است. اگر بیماران شرایط پیوند کلیه موفقیت آمیز باشد، این ممکن است باروری در زنان مبتلا افزایش می دهد. با این حال، این بدان معنا نیست که این بیماران مبتلا به FSGS به راحتی می توانید باردار شوید.

تا به باروری زنان از نزدیک با کلیه مرتبط

به عنوان یک عضو ترشحی، کلیه های سالم می تواند کمک به از بین بردن محصولات و سموم دفع زباله. علاوه بر این، کلیه ارگان های که ترشح EPO برای تحریک بدن برای تولید سلول های قرمز خون به اندازه کافی هستند. هر دو از این توابع می توانید به طور منظم دوره تضمین می کند.

وقتی کلیه ها شکست، سپرده زباله و عدم از EPO جلوگیری از تولید تخم مرغ و بر قاعدگی.

می تواند بیماران مبتلا به FSGS یک حاملگی پس از پیوند کلیه؟

اگر خوشبختانه به اندازه کافی، زنان در سن باروری با FSGS می تواند باردار بعد از پیوند کلیه با خیال راحت و با موفقیت دریافت کنید. با این حال، اگر آن نمی باشد، هر چند بیماران مبتلا به FSGS پیوند موفق کلیه دریافت، حاملگی خطر عوارض و علت عود FSGS افزایش می دهد. در موارد شدید، بیماران مبتلا به دیالیز کلیوی و دوباره سقط جنین. بنابراین، به منظور افزایش میزان موفقیت بارداری، بیماران بهتر است در نظر به یک کودک زمانی که سلامتی اش پایدار است و پیوند کلیه است عملکرد به طور معمول.

چگونه به بیماران مبتلا به FSGS توانایی خود را برای باردار شدن را افزایش می دهد؟

در مقایسه با انواع دیگر بیماری های مزمن کلیه، FSGS دارای میزان بالای عود بعد از پیوند کلیه. دلیل این است که FSGS با اختلال سیستم ایمنی همراه است. بنابراین، اگر بیماران می خواهم به یک کودک، برخی از روش های درمانی است که می تواند کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن ضروری است. طب سوزنی، حمام درمانی، چرخه درمان، فتیلهگذاری، سلول های بنیادی، و غیره، می تواند کمک به بهبود وضعیت کلیه ها و تنظیم سیستم ایمنی بدن بیماران. در برخی موارد، درمان از EPO نیز ممکن است کمک به تنظیم دوره از بیماران. که برای تعیین درمان مناسب برای شما است دکتر شما آنلاین تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: